дм!г

دیگه تنها نیستمــــــــــ

عاشقانه های من و امیرم

дм!г

 

 دلم گرفت از آسمون                  هم از زمین هم از زمون

 

تو زندگی چقدر غمه                         دلم گرفته از همه

 

ای روزگار لعنتی                       تلخه بهت هرچی بگم 

 

من ب زمین و آسمون                   دست رفاقت نمیدم 

 

دست رفاقت نمیدم

امیر



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت16:49---25 مرداد 1391
پارسال با او زیر باران قدم میزدم ………..



امسال او را با دیگری زیر باران اشک های خودم میبینم



شاید باران پارسال اشک های کس دیگری بود





سلام. واقعا قشنگه.به منم حتما سر بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,ساعت 23:15  توسط